Peki niçin? Biraz bahsedeyim. Teeee fi senesinde, bendeniz daha yeni 19-20 sınırındayken, Çağan diye biriyle tanıştım. Efenim bu bey, bir kaç bey ve hanımla World of Warcraft oyunuyodu tanıştığında. Nasıl tanıştığımıza değinmeyeceğim, ama yakışıksız bi durum yoktu.
Battlegrounddaydı. Tabi ben bilmiyodum neyin ne olduğunu, o zamana kadar oyuna para vermek mi? LOL, f2plerle iyiyim ben kafası yaşıyodum. Lakin o battleground'u gördüm, "aaa ne ilginç" derken bir kedi geçti!
Çita. "O NEĞ!" diye çığırdım. Druidmiş. Kedi oluyomuş, ayı oluyomuş, kuş oluyomuş.. oyunu anlatmaya başladı. İyicene ilgimi çektikten sonra denemeye karar verdim. İlk açtığım karakterse Pantherspurr adına bir night elf druid'di. Neden?
Kedi.
Guild'a alındım - Tosun Pasha, US - Elune -ve alınmamla beraber muhabbete aşık oldum. İnsanlara rahat, insanlar nerd, insanlar geyik ve ingilizce türkçe karışık! Ben ki hayatım boyunca adam akıllı sığınacak yer bulamamış zat, bi anda "HONEY I'M HOME" diye eve gelmiş gibi oldum resmen!
Sonra US'ten taşındık, EU'ya geçtik. Horde olduk. Raid ettik, şu oldu bu oldu. Ben Burning Crusade'de başlamıştım ve neyin ne olduğunu bilmiyodum, tabisi elimden tutup yer yön gösterdiler ve sonrasında oyuna alıştıkça bende aynısı yapmaya gayret gösterdim.
Güzel günlerdi. Hikayesine, karakterlerine, görsellerine aşık olmamı bırak, ben o ortamı seviyodum.
Sonra? Sonra bitti gitti. Cataclysm bitti, Mists of Pandaria açıklandı ve bi anda herkes yokoldu. Buyrun soğuk duş etkisi! Bi daha da toplanılmadı, o keyif kaçtı, bende kendimi bi Roleplay server'ına attım. Hala da ordayım. Neden?
Çünkü bu oyun sayesinde bissürü şeyin altından kalkabildim. Büssürü anım oldu, büssürü güzel insanla tanıştım. Gerçek hayattan kopup, o korkunçlu günleri bu oyunda bulduğum insanların yanında, pikseller arasına kaçarak atlattım.
Guild Leader'ımız Arman'a - Nam-ı Değer Urich Lockgaard, agresif cüce, kızıl saçları raid esnasında beyazlayan tank -, Raid esnasında random anime introları çalan Byb'a - Shienarathla, hunter extraordinaire, hunter-senpai -, Aslı'ya - diğer agresif kızıl cüce Gilgret -, İnci'ye, - Pearlnebula, healadin, "ben holy'ken de quest yapabilirim ki", mount'mu, var o bende! - Erşat'a - DK op hacı, şşş, - Zusa'ya - abi horde daha gzel -, Çağan'a - INTRUDER ALERT, INTRUDER ALERT - Barlas'a - gnome'mu o - Kaan'a - arcane iki tuş - Cantürk'e - stripper paladin, yaralı şaman, YORU COCK?! - Murat abiye, ve oyunda tanıştığım, sevdiğim herese /salute! Göçüp gidene de ayrı bi /salute.
Selam olsun o güzel insanlara, ve selam olsun Blizzard'a! GG, WP.

