İyi hoş ama lanet olmuyo işte.
Terörü şiddetle kınıyoruz! Şehit ailelerine başsağlığı diliyoruz! Bunları hede hödö kem küm lanetliyoruz!
Sonuç?
Aynen düz devam. Sen facebook'ta, orda burda kınadığınla kalıp, "ben çok uyanığım herşeyden haberim var, herşeyin aslını ben biliyorum" imajını çizip oturmuş oluyosun. Imajın yerinde mi? Okey, devam ediyorum.
Akıllı sanıp ortalığı birbirine iyicene katıp düşmanlığa düşmanlık katmak için paylaştığın her paylaşım, ortamı germek için söylediğin her söz, şan kattığın her şehit ego tatmininden başka birşey değil, onu demek istiyorum. İnstagram'da siyah resim paylaşınca, ölenin ruhu şad mı oluyo? "Hüseyin bak bizim adımıza siyah resim paylaşmışlar, terörü de kınıyolarmış!"
Hay ağzına sıçayım senin.
O çocukların daha yaşayacak yılları vardı lan. Gencecik halleriyle öldü gitti ve sen beş dakikada başkasından yürüttüğün "terörü kınıyoruz" postu ile ne o ailenin acısı dindi, ne kendilerini güçlü ve kalabalık hissettiler, ne o şehit geri geldi, ne de ruhu cennete erişti. Öldü lan öldü o çocuklar.
Askerlerle beraber insanlığımız da öldü. Hepimiz klavye başından sallamaya başladık çünkü gücümüz sadece buna yetti. Neden? Korkuyoruz çünkü. Ağzımızı açıp, yumruğumuzu kaldırmaya korkuyoruz çünkü her an bir TOMA altında kalıp etkisiz hale getirilebiliriz. İşin kötü tarafı, bunun için adımız "terörist"e, "çapulcu"ya çıkabilir, acıdan ölen yakınlarımız "karaktersiz" ve "kanı bozuk" olabilir.
Yani yattığımız yerde de rahat yok. Biz yatınca değişen bişi de yok. Niye?
Sürü psikolojisi.
Bende korkuyorum. Benim de elimden gelen tek şey acıklı acıklı alabildiğim haberlere bakmak. Öyle bi hale geldim ki okuduğum her habere "gerçekten böyle mi acaba" der hale geldim.Gözüm bunu görüyor evet, ama medya ne yansıtıyor? Biri anya diğeri konya olan iki ucun dışında, ortada kalmış bir medya organı var mı?
Gerçek nerde ve ne kadar hızlı bi şekilde elime geçiyo?
Ben neyi görüyorum, veya neyi görmek istiyorum?
Acaba ben sandığım kadar nötrmüyüm, yoksa geçmişte toplumun bana yedirdiği sınırlar, bilinç altımı mı etkiliyo hala?
Sonuç şu ki, her saniye ölüyoruz. Her saniye ya acıdan ya gerçekten ölüyoruz. Yaşımız, dinimiz, dilimiz, cinsiyetimiz farketmiyo - karşıysak ölüyoruz, karşı değilsek de ölüyoruz.
Ve onlara da bi skim olmuyo!
Ha peki "napcam o zaman" diyosan bende bilmiyorum. Savaşcaz. Adam olup oy vercez, öyle "anarşistim ben istemiyorum, fak dı sistım" diyeni ıslak kızılcık sopasıyla döverim, sizin de o aşağı gördüğünüz koyunlardan farkınız yok amk.
Yeterli mi? Yetersiz. Diyecek laf, edecek küfür bulamıyorum. Bunları yapana kadar çözüm üretmek lazım. İnsanlığı gömdüğümüz yerden geri çıkartmak lazım yoksa gidişat iyi değil.