Gereksiz herşeye ve herkese tolerans göstermektense, susmaktansa konuşup, kesip atmayı istiyorum.
Hatta bazen konuşmak bile istemiyorum. Çünkü değmez abi. Değmez yani.
Özgürlük, çok para gerektiren bişi değil. Tuttuğun bir şeyi atmak.
Veya bi kişiyi.
Sonuç değişmiyo.
Yapmak lazım lakin.
SUCH EXCITE
Ve şimdi de güzel şeyler.
Axwell /\ Ingrosso'ya gidicek olmam mesela. Fantastik bi durum. Skrillex'in ertelenmesiyle beraber bunun onun yerine gelmesi inanılmaz oldu. Niçin? Bikoz why not?
Robyn needs her first rave!
Ondan ziyade, Swedish House Mafia'ya biraz değinmek istiyorum. Dağıldılar evet, ayrı ayrı ve bazen hep beraber takılıyolar yine, bu da bi gerçek. Ama son zamanlarda olumlu şeyleri görmemi sağlayan besteler bu ikiliden çıktı.
Çok yakın bir arkadaşım sayesinde öğrendim! Meğer ihtiyacım olan şey buymuş!
Genel olarak elektronik müzik camiasından öğrendiğim çok şey var. Ve evet, ihtiyacım böyle bir hayatmış. Ben bu olmak istiyormuşum. Müziklerle insanları dans ettirmek, mutlu etmek, hayatındaki sıkıntıları biraz da olsa unutturmak istiyomuşum.
Bana bunu kattılar!
Şu ana kadarki müzikal geçmişimin hiç mi önemi yok? Haşa. Hayatta kalmamı sağlayan şey müzik. Sadece, aradığım elementlerin hepsi burada mevcutmuş. Bonusu ise.. müzikte sınır yok. İstediğim elementi katabilirim.
Yeterki mutlu olalım be kardeşim!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder